Free counter and web stats

15.11.07

....americanill@s....

¿¿¿¿q pasaría si este vídeo lo rodasen en las calles de Barcelona o en cualquier parte de la península????

mentre llegia el blog de la balena, he vist un vídeo q m'ha fet replantejar algunes coses...tinc alguns amics i amigues americanes, i puc assegurar q no tots ni totes són així, però fa pensar....
a una amiga meva de texas li vaig preguntar quin eren els estats q envoltaven texas....i només me'n va saber dir un...però també em llegia la biblia a la nit, així q millor no parlar gaire....


1 comentarios:

Alemanita dijo...

Brutal el vídeo, Karmita, brutal...Pero estoy de acuerdo contigo en que no todos son iguales; de hecho, mi cuñado es de San Diego y es una persona normal. Pero pensar que todos esos espantajos son los queluego les dan sus votos al presi...es para vomitar...