Free counter and web stats

29.12.06

el meme dels nassos

l'adriatip, com sempre, la lia... i m'ha demanat q faci un meme...
la veritat es q és la primera vegada q m'ho demanen i per això ho faré...
em demana propòsits x a l'any nou... cosa q no me'ls proposo mai, ja q mai no els compleixo... si no em proposo res, no em defraudo a mi mateixa....
el marullot aquest, m'ha proposat quins són els meus propòsits pel 2007...
1r- Ni casa, ni hipoteca, ni novio (sólo quitapenas...)
2n- Feina sí, xq els estalvis ja no donen més de sí...
3r- Aconsseguir una nova WG i oblidar-me de la bruixa de la llogatera ...
4rt- Aconsseguir que vingui molta gent a veure'm...
5è- Actualitzar més sovint el blog però sense procrastinar tant i trobar la manera de q més gent deixi comentaris sense fer-me tan pesada..
6- Escriure bé l'alemany d'una puta vegada...
7- Aprofitar més l'oportunitat q estic gaudint al poder viure a Berlín...
8- Llegir-me els textos q tinc a totes les assignatures per a poder tenir una major sensació d'aprofitament de l'assignatura... "De oido no se me queda todo"....
9- Aprendre a guardar menys coses...
10- Contestar més aviat els emails personals q m'envien...
11- Creure'm més q sóc estimada...
12- Llegir encara més i però que no sigui tan sovint a internet....
13- Reaprendre a anar a la biblio en comptes de comprar llibres per a la meva col.lecció...
14- Aprendre a viatjar amb una maleta birriosa en comptes de carregar com una mula...
15- Trobar l'alemany de la meva vida?? Bé...això no m'ho proposo xq ja sé q no arribará...jajajaja

uix...només eren 5 i me'n han sortit molts...millor q pari....

de moment, li passo a la evacarnavalera

12 comentarios:

Anónimo dijo...

Ala!!! on ta vas amb tants!!!

Com no els compleixis... XD!

I sempre igual amb lu de marullot eee.

Quant dius: Aconsseguir que vingui molta gent a veure'm. Et refereixes ami oi ?? :-P

Vinga Krma k vagi b i gràcies per continuar el meme, ara l'hauries de passar a més gent.

Em deus una nit "procastinant" eee


Bon any 2007 !!

Anónimo dijo...

Uohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Ets la meva inspiració. Demá ja els tens escrits ( tampoc es que tingui molt més temps). Aixo si, mel's hauré de currar per igualarte.
:P

Anónimo dijo...

BON ANY 2007 KRMA !!!!

Anónimo dijo...

http://www.jbnightology.com/christmascard/monologo.php?id=27617654
Ve aquí Carme! Per tu!

Anónimo dijo...

Ah! Som na MuT!

Anónimo dijo...

PeeeeerrrrrrRRRRaaaaaaaaaaaaa
Ya tengo el pisto para esta noche.....calentito calentito....
MMmmmmmm....cómo huele mi cocina!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Como de lo que planteo siempre acaba por olvidárseme decidí un día escribirlo; lo perdí. Así que ahora sólo pienso en acabar mi destierro y en arrepentirme de mi mala cabeza estudiantil...ay si hubiera comenzado antes...estaría más tranquila...si pero que sería si no fuese por ese gusanillo que te alerta que no te da tiempo...eso es, trabajo bajo presión, noches de insomnio, café alterador de mi estómago. Vamos que por mucho que lo plantée, por años que tenga por delante siempre necesitaré verle las orejas al lobo para comenzar a correr...
pd:es para no perder la emoción...

Anónimo dijo...

Hola Tuti!
oye, me ha gustado navegar por tus frases, tengo que reconocer que es la primera vez que visito tu blog...(y cómo se entere mi hermana de que estoy aquí, con lo poco que he visitado el suyo...), en fin, quería saludarte, y enviarte a través de los bits un fuerte abrazo,y desearte suerte suerte en esta segunda etapa berlinesa!
corazón, sigue disfrutándolo todo todoooooo, y ya nos cuentas!

Anónimo dijo...

Benvinguda de vuelta a Berlín...por cierto encuentra casa rápido que he visto un billete demasiado barato...anda que vaya destierro...estoy harta del medievo...quiero regresar a la perfección clásica...y el pérgamon...y tantas otras cosas...besos bonita

oculta dijo...

-adriatip, quan dic alló de:-aconseguir q vingui + gent a veure'm, em refereixo tant a tu com a tota la gent q m'estimo...
- eva carnavalera, graciesssssss
- muchas gracias paginas, moneni y esther...q siempre estais ahí, leyendo y comentando! moltes graciessssss
- moneni...ven a hacerme pisto mi amor!!!!!
- Son, gracias x pasarte x aquí...ahora solo falta q me cuentes quien eres....
bezitos a tod@ssssssss

Anónimo dijo...

kar sem iskal, hvala

oculta dijo...

aqui pone: kar sem iskal, hvala: "lo que estaba buscando, gracias" en esloveno....q bonito....el tema es q me lo ha escrito en esloveno y dsd bcn....q bonito....