Free counter and web stats

1.10.06

CONCIERTO "QUE PA'QUÉ"

Divendres vaig fer la meva festa de ocmiat junt amb en Jorge. Mentre ens delectavem amb diversos menjars i begudes, ens van segrestar a fora al carrer, mentre la gent convidada ens preparava una cançó per a nosaltres...
Vaig ser incapaç de plorar, però no perquè no estigués emocionada..sinó xq em vaig quedar parada.

A L'AUTÓNOMA ESTUDIEM
I BEN FELIÇOS ESTEM
LA CARME I EL JORGE
SE'N VAN LLUNY D'AQUÍ
SE MOLT BÉ QUE ALLÀ ON ANEU
TOTS DOS MOLT HO DISFRUTAREU
PERÒ DINS EL NOSTRE COR, REFLEXADA LA VOSTRA LLUM
TOTS PLEGATS ACABAREM
AQUESTA NIT....
TOTS MAMATS

CUBA LIRES SIN PARAR HASTA
MAÑANA, YO SOY LIBRE
PA'BEBER
CARME SE VA A BERLIN HASTA
DICIEMBRE "NAVIDÁ"
JORGE SE NOS VA A PORTUGAL
POR COIMBRA
A SABER COM ACABAREM

Demà ja fujo d'aquí per RESETejar i començar de nou a Berlín...a veure com va...
ara m'està entrant l'acollonamenta que sempre tinc el dia abans...però continuo sense tenir ganes de fer la maleta i acabar d'ordenar la meva puta habitació...
Demà encara estaré encara més agobiada i de mala hòstia...xo en el fons només és por!

1 comentarios:

Anónimo dijo...

TUTA!!!!(jajjjjajajajaja)....q no m he despedido de ti.....
De todas formas espero verte en Berlín.....y q m enseñes todos esos alemanes macizorros d los q hablas.....Deja alguno vivo,ein?
Buen viaje.....en mi tierra: ondo ibili!!!!
ALMU