Free counter and web stats

18.10.06

....ikea pawaaaaaa....



Buenas!
llevo 3 dias un poco autista....xo es q estava enfeinada. Abans d'ahir vaig anar a Ikea, i em vaig comprar un bonic wok!!!! Bien, ja podré tornar a fer invents culinaris dels meus!! bien!! bien!! bien!! bien!!
També em vaig comprar la calaixera ANdy (estic mirant de trobar la foto xo no la trobo... ), dins de la calaixera he posat això q hi ha al costat.... també vaig pillar un coixí...xq aquí no són coixins el q fan servir sinó boles d'aire.... poses el cap a sobre i estas posant el cap a sobre d'un llençol q está a sobre del llençol del matalàs.... quin mal d'esquena!!!!!!! De moment l'estic fent servir amb el plàstic x si l'acabo tornant (¡¡¡¡gitanadaaaaaaaaaaa!!!!). Després vaig comprar alguna parideta més... Tb vaig agafar espelmes que m'acompanyen tot acalorades i enceses de passió mentre m'estic al laptop.
Al sortir d'allà vaig acabar odiant IKEA xq havia perdut el bus-shuttle gratis q et porta des d'Ikea fins a l'estació i viceversa, i després d'esperar-me en el frescor de les 20 hores, vaig acabar pringant i pagant un taxi xq no podia carregar-ho tot... i a sobre, no portava ni monedes ni bitllets a sobre, així q el taxi em va haver d'esperar mentre treia diners al banc......buffff...
Al arribar, vaig deixar tot guardat i em vaig posar a muntar la calaixera i algunes coses més...en breu....pasta al wok o judias wokenses...mmmhhhhhhhhhhhhh!!!!! lecker!!!!!!!!!!!!!11

Actualizaci´on 19/10/06: si le das encima de la x, de lo blanco o de lo q veas indicandote q deber´ia haber una foto, te redireccionar´a hasta la foto!
besossssssssssssssssssssS!!
me voz al teatro con ian!! bien!!!!!
ßßßßßßßßßßßßßßß

Actualización 20/10/06 a las 0:50: buenas!
al final me he qdado sin teatro xq cuando estaba comprando la entrada nos hemos qdado sin ellas.... Llegamos 3 minutos antes y entramos....Bueno...xo a cambio, nos comimos un Waffle en un lugar en el q se vendian todos los muebles del bar y luego una cervecita (yo un radler -clara con limón-) antes de volver a casa... A ver si mañana no nos quedamos sin entrada....
bezozzzzz

2 comentarios:

Anónimo dijo...

NeNa....que no se ven las fotos!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Ei, carme!! ës veritat, no és veuen les fotos ooooo... amb lo wapa que estaries amb coses del ikea i el teu super pijamita olé,olé...Un petonàs ( com ha spogut comprovar les teves indicacions per escriure al blog han resultat jejeje)...